Röstdubbel

Kamomilla

Trådstartare
Har ni blivit uppmärksammade på att ni har en "rösttvilling"?

Blev det i somras på sommarjobbet av stallveterinären.
- Om jag inte sett dig hade jag varit stensäker på att det var Anette Zachrisson jag pratade med. (hästar, trav)

Inte jag men en gammal kompis. När man ringde hem till henne så fick man passa sig. Det kunde lika gärna vara mamma eller lillasyster du pratade med. Helt hopplöst. Det var inte en gång som dom frågade kompisarna efter en stund om vi ville prata med Jenny i stället. Dom tyckte det var skitkul. När lillasyster blev större så blev rösten lite hesare periodvis och då kunde man höra att det var hon.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: MiniLi
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka