Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har också problem med att få inomhusrosor att överleva. Jag frågade i blomsteraffären senast jag försökte, och det enda råd de gav var jämn vattning... De är väl som sagts tidigare inte gjorda att ha som krukväxter inomhus.
rosor tål mycket kyla men i kruka så är det svårare. Runt nollan funkar bra, däremot kan det vara svårt med just innerosor eftersom det inte är säkert att det ens är härdiga i sverige.
det var därför jag funderae på att kanske ha dom i trapphus eller nere i källaren, där är det ganska svalt, men det kommer aldrig ner till -10 grader iaf..
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Trädgård & Växter
Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Gravid - 1år Sitter i personalrummet just nu ja. Det är så blandade känslor det här. Jag tror egentligen att jag tycker det är jobbigast att han ska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.