C

cerrox

Vart hittar man det?...alltså sådana söta små att sätta upp lillhundarnas långa luggar med? Jag hittar inte det jag letar efter, men så vet jag inte heller riktigt vad jag ska söka på. :p ;)

Förslag och tips? :bow:
 
Sv: Rosetter

Jo, jag vet...men dom är för stora!! :p Om det är sådana här du menar (se bild)? Eller finns det mindre?

720177.jpg
 
Sv: Rosetter

Ja det är nog såna. De som är så små, vad har du för hund?

De rosetterna som bara blev en liten plutt i ponnyns man, tyckte de var jättesmå. Barnen tyckte det var så fiiint med en massa rosetter här och där i manen.
 
Sv: Rosetter

2 små golvmoppar (malteser) :D ...anledningen till att vi vill ha småå är att dom ska ha 2 stycken i den lilla pannan!! :p
 
Sv: Rosetter

Är det dom i plast? Vad smarta dom verkar vara att sätta fast med klämma, har alltid haft med gummiband innan, men detta borde väl slita mindre på pälsen!? ;) Tacktack! :bow:
 
Sv: Rosetter

De är suveräna!!! Sliter knappt på pälsen alls! Har aldrig snoddar i vovvans lugg längre "alla" havanaiser använder dessa spännena.
 
Sv: Rosetter

Jag köpte alltid mina rosetter och spännen till min lilla york där de säljer hårspännen, diadem mm till barn. Varuhus, större butiker. Finns hur mycket som helst att välja mellan. Vad har du för hund?
 
Sv: Rosetter

Ska nog inhandla ett par sådana och prova! tack för tipset! :bow:
 
Sv: Rosetter

Förresten jag tycker aldrig jag hittar något intressant i dom vanliga affärerna...vilka affärer har du handlat på? Har ju inte så många olika större affärer att välja på här... :cool:
 
Sv: Rosetter

Okej...ska ta mej en titt nästa gång jag åker iväg... ;)
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
547
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 630
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp