Rörliga bilder?

mimmipigg

Trådstartare
Varför kan jag inte se rörliga bilder på Buke efter den förrförra ommöbleringen slutade:bow: :bump: :banana: att röra sig liksom alla avatarbilder som var rörliga, jag trodde att det var lika för alla men det är det tydligen inte?
Hjälp?

//mimmipigg
 
Sv: Rörliga bilder?

Det beror förmodligen på vad du har för inställningar i din webbläsare.

Vilken webbläsare använder du?
 
Sv: Rörliga bilder?

Verktyg/Internet-alternativ/Avancerat, kolla så att »Visa animeringar i webbsidor« är ibockat.

Det kan vara någon annan funktion där som fattas eller är ibockad fast den inte borde. Funkar inte ovanstående bör du testa att ändra lite i inställningarna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 880
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 806
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 098
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp