rönningeritten

norpan

Trådstartare
tänkte starta 50T på rönninge i år och skulle gärna vilja veta hur banan är (behövs sulor?) och ifall det brukar finnas vatten utställt på rundan? hittar ingen hinknisse för tillfället och tycker det känns lite läbbigt att åka ut på ny tävlingsplats ensam (förvirrad och lokalsinne noll). kanske någon som vill ha sällskap i lagom ridtempo? jag rider bara för att fullfölja och njuta av naturen:grin:

kanske någon från stockholm som är pigg på att hänga på?

Sv: rönningeritten

Hej Rönningeritten brukar vara mycket grusväg, och inget vatten utställt men jag är inte med och arrangerar i år så jag vet inte exakta bansträckningen.
Annars är det nya bansträckningen som var förra året och samma tävlingsplats.
MVH
Cetzy

Jag skulle definitivt rekommendera sulor på rönningeritten om du inte har en häst som är okänslig i sulorna. Den nya bansträckningen vet jag inte hur den se ut men den som jag ridit på flera gånger innan har mycket vassa småstenar.

Det är en fin bana!

tack för svaren! då blir det sulor fram för våran del. har lyckats lura med en vän på cr50 och kanske kan man lura våra gubbar till att grooma;)

Hur många fler bukare ska dit? Jag ska starta T50 med min medryttarhäst, är asnervös! Första gången jag tävlar med honom.

CR50, Debut med min egen häst (tävlade foderhästen -06) Hoppas så att det ska gå bra, för jag är riktigt nervös nu. Men jag har förhoppningsvis ett super team :angel: (Min Sambo och Habina:D) på marken, redo med massor av vatten och choklad...

Vi borde ha ett tecken som betyder "Bukefalist" på oss så man känner igen alla :p

Jag ska rida t50km. Brunskimmel och vi kör med rött och blått.

sen start var det, gött m sovmorgon :D

någon som vet om det är precis samma bana som föra året? har de öst på med grovt grus? förra året red jag utan sulor och det gick jätte bra...

Knapplån!;)

Någon som vill rapportera hur det gått i dag? :bow:

/Camilla

resultaten ligger på rönningens sida :bow:

Vi vill tacka för en fin ritt och trevliga funktionärer i den heta värmen!

Tack för det trevliga sällskapet Madde! :)

Någon som har bilder att dela med sig av?

Tack själv!
Vi vann 2 vinster på lottdragningen :) vilket var en extra bra avslutning på en trevlig tävlingsdag.

Tack för att du delade med dig av bilderna! :love: Jag, mitt klantsarsel, glömde ladda batteriet till kamreran och mamma glömde sin, så jag fick inga bilder :cry: Lite trist för de va min första T, har bara startat en CR innan... Men vilka fina bilder, och va vacker Rayhan är! :love:

Va bra bilder ni har tagit! Är så irriterad att jag inte kunde ta några. :mad: Inga andra som har fler bilder att dela med sig av? :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka