rönningeritten

Sv: rönningeritten

Fina bilder!
Vad tråkigt att du blev utesluten, jag trodde du var godkänd för du såg så glad ut. Härligt med ngn som ändå strålar som en sol trots en motgång!

Fina bilder!
Vad tråkigt att du blev utesluten, jag trodde du var godkänd för du såg så glad ut. Härligt med ngn som ändå strålar som en sol trots en motgång!

Tack :) Äsh, det var ju inte hela världen, lite surt, speciellt med tanke på att han kändes så himla pigg och fräch annars, men inget att deppa så länge över.. Var ju bara en CR, vi tar igen det nästa gång! :D Nu hoppas jag bara att hältan inte är så allvarlig..

min webbläsare är knäpp.. Om jag öppnar din sida via internet explorer så finner jag inget nytt ( även om jag uppdaterar sidan) men om jag öppnar den via mozillla firefox så finns det där... Skumt.. ( ett fall för sambon :rofl:)

Fina bilder alla tagit! :bow:

vi klarade T50 fast min lilla grå vägrade dricka de första 3 milen i hettan. blev lite orolig ett tag, men han började dricka som en kamel på slutet så det löste sig:D
tack alla inblandade för en kanontrevlig tävling med välmarkerad bana och glada peppande små skyltar på vägen. 08 som man är fick man gåshud av den kokoande göken i början av banan. fick hela 3 medhjälpare till slut och blev även erbjuden vatten av trevliga medtävlande. längtar till nästa tävling!
medryttaren har tagit biler som jag kanske kan länka till så småningom.

Norpan: Såg du att du och Seppman fanns förevigad bland Sphynx bilder? :D

Tack för helgen förresten! :D

(Mammas som för övrigt blivit frälst av distansen och vet vad hon ska skola om sin travare till när hon är klar på banan ;))

kl

Inte hästen, men ryttaren, dvs jag, pallade inte värmen. Jag tuppade av efter 38km. :o Surt, men så är det.
Tar nya tag på Sydnärke om en knapp månad. Lika distansfrälst som någonsin!
Tack för fina bilder!

Vi klarade vår första distans, med nöd o näppe. :angel: Med lagom med skavsår. De e bara o ta nya tag till rimboritten o kanske en av dom andra hästarna, den som va med nu vill ut o starta på travet .Bra uppladdning med en ritt först. Tack för en super trevlig ritt o trevliga funktionärer! O Tack våra groomarna! :banana:

Blunda och peka i din kollektion? :D

Men det var ingen dum idé, lånar du ut en pålle kan vi rida en CR tillsammans?

Varsågod för hjälpen, solade mest. :D

Klart jag gör de e bara o välja o vraka. :p Tänkte försöka få ut dunder klumpen till hösten. Hon fick lite bete nu o då växte magen med 1m i omfång på 2 dagar ...:grin:

hittade bilden, vi ser väldigt proffsiga ut:D
kul att du fastnade för grenen, om några år kommer du o huliganen ligga i täten och den som försöker ta sig förbi får ett par hovavtryck i pannan.
kickis2: vad sägs om sydnärke som nästa projekt?

Jag vill ha en bom lös till den ritten. Funtar på om jag ska sova hos mamma då. Inte super långt o åka.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka