Romantiker 721? Forever 862?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare CowMow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 810
C

CowMow

Har ni bilder på dom? Bilder/Info på deras avkommor? Info vad dom har gjort mm. vore det SUPERKUL om ni svarade. Jag forskar lite kring min sköthästs stam.

Tack på förhand

Sv: Romantiker 721? Forever 862?

Hallå? Är det ingen som vet nå? Är ni lika okunniga som jag eller? :P

Sv: Romantiker 721? Forever 862?

Hej!

Jag har faktiskt haft två olika hästar efter Romantiker vid olika tillfällen. Tyvärr har jag inga bilder på dem. Bägge hästarna var av den större typen, den ena 1,68 den andra 1,72. De var väldigt lika i typen med lång rygg och lite för rektangulära, aningens grova också.

Nu kommer jag inte ihåg så mkt om Romantiker men var det inte så att han bara stod i sverige ett eller två år? Tror de jag hade var födda 1990 men är inte helt säker, det var ett par år sedan. (Hästarna var inte mina utan kom på tillridning)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
5 844
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Lovisa.E
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan... 2
Svar
33
· Visningar
4 147
Senast: tott
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka