Roligt och sevärt

Sv: Roligt och sevärt

Men åååååh. Sån vill jag oxå ha!!
Man behöver inte så mycket annat boende med en sån "husbil"

Mmmmm...hänger någon med och rånar banken:angel:
Vill ha en sån till min minishettis...he he.

Men hörre ni....medans vi suktade efter lyxåket tänkte ni på hur det såg ut i "stallet"...bodde kusarna in en jordkällare eller?????

Man kanske får välja...en volvo 745:a+kärra fr. 90-talet och bra stall...eller superlyxåk och jordkällare till stall...

ja jisses! de hade nog inte råd att fräscha upp stallet....

Då har jag hellre fint stall!! :D

Och förstå va knöligt att ta sig fram på tävlingsplatserna med ett sånt vrålåk....;)

hehe det hade iof vart lite coolt att komma med den där till en lokal ponnytävling och lasta ut EN b-ponny. :rofl::rofl::rofl:

Jag tror nog Storbritanniens prinsessa har RÅD att rusta upp stallet om hon hade velat...

ja jisses! de hade nog inte råd att fräscha upp stallet....

Då har jag hellre fint stall!! :D

Och förstå va knöligt att ta sig fram på tävlingsplatserna med ett sånt vrålåk....;)

Stallet ser precis ut som vilket vanligt Engelskt stall som helst, tror nog inte hästarna bryr sig om stallet.

Reser man i hela världen och tävlar så är nog en stor bra fullutrustad lastbil betydligt bättre för både hästar och henne själv ;)

Och på köpet får man friska och sunda hästar ;)

Fatta vad med hostehästar man hade fått i det landet (klimatet) om man hade stängt in dom som vi gör :o

Jag tror nog Storbritanniens prinsessa har RÅD att rusta upp stallet om hon hade velat...

Det tror jag med.
En tanke i sammanhanget är ju att hon kanske hellre krut på hästarna och ridningen.
Att lastbilen är fin kanske inte enbart beror på hennes royalistbakgrund utan på hennes jättefina resultat och villiga sponsorer.

Hon verkar dessutom vara en hyvens tjej. Jag har sett fler program med henne, dessutom rider hon bra.

Heja Sarah!
Hoppas Toytown är på banan snart igen.

Ja, hittills har jag faktiskt aldrig varit i ett enda brittiskt stall som är "inbyggt". De flesta ser ju ut så där, varken det finns pengar eller ej. (Självklart finns det undantag...)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: MJLee
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·
Tjatter Såg i en facebookgrupp nån som skrev på svenska och använde uttrycket ”blängde surt”. En annan person, engelskspråkig, tyckte det var...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 286
Senast: Rosett
·
Tjatter Dansbandet Blender har precis släppt en låt om 2020 dom heter Skitår :) Kul låt. Refrängen lätt att sjunga med i! Och bugga till. (5)...
Svar
15
· Visningar
882
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka