Roligaste hindret!

C

CCorneliaa

Nu vill jag ha bilder på det roligaste, läskigaste och speciellaste fälttävlans hindret!:D

Sv: Roligaste hindret!

Nu vill jag ha bilder på det roligaste, läskigaste och speciellaste fälttävlans hindret!:D

Ett som vi tyckte var lite "kul" och udda:

8955722_18085292.jpg

dock inte läskigt...

Vilket kul hinder. :idea:
Ställde det till något? Hurdant var alternativet? Var det många som tog det?

Jag minns inte , det var 2005 men man red väl runt lite i vattenhindret på alternativet tror jag. Den raka vägen var över ett räcke i lite uppför sen två korta galoppsprång till huset för jag hamnade på ett sen över huset och avslutades med en häck eller nått

Hmm, ok då, men jag har inte sett det! :angel: Jag gick inte hela terrängbanan förra året, och -05 gick jag nog bara den **. Och från start/mål ser man inte särskilt mycket på Ribban.. ;)

Jag måste bara ge en eloge till alla er fälttävlansryttare och era hästar :bump: De verkar ju sjukt modiga av hindrena att döma. Nog för att körhästar har ett psyke värt guld, men att hoppa över sådana där läskiga saker :p

:bow::bow::bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
226
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka