Roliga sidor för avelsintresserade

Sv: Roliga sidor för avelsintresserade

He,he...det var inget nytt.Finns i en gammal tråd....

OJ DÅ! Jisses vad kul. En sån sida vill vi ha :) :bump:

Ja riktigt trevlig är den sidan! Det var där jag hittade min "hingstkärlek"... :love: Fantastiskt

Vore nåt för svenskarna att ta efter...eller hur !?! :smirk:

Varför ska vi nöja oss med att bara se bilder i en katalog om vi tex pga av sjukdom eller annat inte kan ta oss till hingsten för att titta på den live? :confused:

En stor bock till er hingstägare som redan börjat med att sätta videosnuttar på era hemsidor- guld värt! :bow:

Ja och bara det här att kunna se lite äldre hingstar "live" så man faktiskt kan kolla lite bakåt i stamboken på om hingsten nedärver utseende och vilka rörelser de hade...

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Nota
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 761
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar