I Värmland är det varmt och skönt vet du mamma.
Såklart, det hör man ju
Såklart, det hör man ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är klart jag är också gammal enligt honom. Tydligen är jag född född år 786 före Kristus.Sonen kollade på en bild på min lillasyster, efter ett tag så sa han. Mamma den tanten ser gammal ut är det din mormor?
Min äldste hade också en ekorrekommentar jag minns. Vi gick förbi ett skogsparti på väg från öppna förskolan när han var ca tre år. Brukade finnas ekorrar där, men vi såg ingen så han sa besviket "Hamra mera ekorrar!!!"Min 4 åring letar efter äckelkorrar i träden när vi är ute
Hahaha så säger min 3-åring också Häromdagen ville hon köpa ”toalettpappret med äckelkorrar på”, dvs SerlaMin 4 åring letar efter äckelkorrar i träden när vi är ute
Det gjorde min broe också. Han sade "jag äcklar dig mamma" istället för älskar digminnen kommer tillbaka här Vår äldsta när hen var mindre gick å kalla oss inte älskling.... Men äckling
Snigelvatten låter....slemmigtMin treåring dricker "snigelvatten" . Omgivningen har ofta svårt att lista ut att hon vill ha flaskan med en snigel på...
Hon älskar även peppakaksmör. Detta är ju självklart Nutella Hon upptäckte nutella (pappans favoritpålägg...) när de kom med julförpackning - där av namnet!