Fibusen
Trådstartare
Jag har haft häst hela mitt liv,min man vart intresserad när jag höll på,och nu i våras så beslutade vi oss för att han skulle ha en egen häst,och vi hittade den perfekta läromästaren. Han är duktig med allt som ska göras,han fixar stallet helt själv,och gör i ordning hästen helt själv,jag bara extrakollar så allt sitter som det ska.
I Söndags skulle vi ut en sväng,han skulle rida hans häst,och jag skulle promenera med min 2-åring.
Han fäller ner stiglädret och svingar sig upp,sen ser han helt förvånad ut och utbrister: Hallå,du får komma och hjälpa mig här med pedalen!
Jag såg ut så här:
Efter nån sekund av förvirrning från oss båda så inser jag att han menar stigbygeln på andra sidan,det var inte nedfälld!
Fyll på!
I Söndags skulle vi ut en sväng,han skulle rida hans häst,och jag skulle promenera med min 2-åring.
Han fäller ner stiglädret och svingar sig upp,sen ser han helt förvånad ut och utbrister: Hallå,du får komma och hjälpa mig här med pedalen!
Jag såg ut så här:
Efter nån sekund av förvirrning från oss båda så inser jag att han menar stigbygeln på andra sidan,det var inte nedfälld!
Fyll på!