Har ett par Roeckl Malia som är så jäkla sköna :up: Aldrig riktigt varit hängiven handsk-användare tidigare, men detta par har övertygat mig helt! :love: Köpte dem med någon rabatt så de var inte så farligt dyra, men annars ligger de i 350-400kr spannet.

De är tunna, smidiga och ger bra grepp utan att "vara i vägen" det minsta lilla. Lite kalla att ha nu på vintern, men går att använda mitt i hetaste sommarvärme utan att kännas varma och svettiga. Har hållit väldigt bra trots att jag använt dem vid allt möjligt utöver massor av ridning. Stort + också för att de är pekskärmsvänliga, men det blir väl fler och fler modeller nu.

Funderar på om det inte borde dyka upp några vintermodeller till fina vår-priser snart nu bara :angel: Då skulle det definitivt kunna tänkas bli ytterligare en Roeckl-modell här :d

Liknande trådar

Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: aiquen
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 607
Senast: Emine
·
Utrustning Förra helgen råkade jag ha sönder mina tyglar och jag behöver nu hjälp med att hitta 'de perfekta'. Jag letar efter * svart * stl Full...
Svar
2
· Visningar
637
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 480
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar