Rödingarna har varit ute idag

Gnist

Trådstartare
Och det var med skräckblandad förtjusning, de utforskade den stora, vida och vita världen...

Valp-100_8669-L.jpg

Valp-100_8716-L.jpg

Valp-100_8694-L.jpg

Valp-100_8706-L.jpg

Valp-100_8697-L.jpg

Pigga som attan och väldigt verbala, emellanåt :angel:

Sv: Rödingarna har varit ute idag

Men milda tid vad underbart söta. Det är inte bra att vara valpsugen när man ser sådana där bilder...

Rödingar?
Jag tycker det ser ut som de fått en skvätt gråfärg genom mjölken. *skojar*

De är jättesöta! :love:
En fråga (igen): märker du någon skillnad i sätt eller ljud med tanke på att de fick en annan mamma? Tror du att de kan ha någon inverkan på deras sätt att hantera saker längre fram? Tänkte mest på att jämten är generellt en mycket lugnare o tryggare individ än en spets.

Om man jämför en arabhäst som är uppvuxen med sin mamma mot en arab som växer upp med en nordsvensk kan det bli stor skillnad på dem. Har bl.a gjorts en test som visade det... med tvillingföl.

Men Gnist då, först var det Vargungar-och nu Rävungar!? Trodde du Hunduppfödare!:angel:;)

Hur som haver så är dom sjukligt söta!!:love::love:

Är ju svårt att säga nu, men de är som övriga finsk spetskullar tycker jag. Lika pigga, kvicka och verbala :D

Åh mamma jag dör :love: :D Sååå söta rävisar..

Efter att ha fått dispens av skk för att skicka hem henne när jag var säker på att hon var ok och det inte blivit några komplikationer efter valpningen, så åkte hon hem till husse igen.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 061
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 256
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: Tjholahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka