Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir automatiskt en bebis. Varken tjej eller kille.
Jag har köpt en del rött till pyret i magen som sägs vara en pojke. Jag skulle inte klä honom i en rosa tröja med puffärm, men lika gärna som jag har blått till tjej köper jag rött till kille.
Har världens finaste lilla röda benetton-tröja som jag köpt på bebis-kill-avdelningen i Berlin.
Jag tycker också det är tråkigt med färghysterin. Går man in i lite finare butiker finns det en rosa och en ljusblå bebisavdelning. Trist!
Instämmer med cirkus.
Calazirya skrev:När E var mindre och hade bruna/blå/gröna kläder frågade någon om det var en pojke, det gör väl inget att dom trodde det ?
*kl*
Jag förstår inte alls denna hysteri kring att det MÅSTE synas av vilket kön bebisen är ?
Jag har köpt en del rött till pyret i magen som sägs vara en pojke. Jag skulle inte klä honom i en rosa tröja med puffärm, men lika gärna som jag har blått till tjej köper jag rött till kille.
Har världens finaste lilla röda benetton-tröja som jag köpt på bebis-kill-avdelningen i Berlin.
Jag tycker också det är tråkigt med färghysterin. Går man in i lite finare butiker finns det en rosa och en ljusblå bebisavdelning. Trist!