Rocky fyller år :D

E

elinf

Idag blir min lille kille 1 år! Det ska vi fira med leverpastej- och baconOsttårta och en massa bus med kompisarna så klart :bump:

imgp0424rocky_1209294535.jpg

foto: Calle Fredin

Sv: Rocky fyller år :D

Grattis Rocky! :) Min lilla skrutt blev också ett härrom veckan, det är väsrt vad tiden går fort!!

Ja, eller hur, men det är så himla kul att se hur de utvecklas. Vad har du för någon?

Tack allihopa :) det är så otroligt spännande att han faktiskt är ett år, tänk när han blir 5 år :D undrar hur han kommer att vara då och vad vi har hunnit med för äventyr tills dess, jag verkligen äääälskar min lille hund, livet blir så mkt mer spännande!
Jag skrattar varje dag tack vare honom :D

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
2 058
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Och jag har bestämt mig för att hela detta året ska handla om MIG. 🥳 Missförstå mig rätt nu. Jag har både man, barn, hund och jobb som...
Svar
19
· Visningar
1 694
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 940
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka