Tussilago
Trådstartare
Funderar på att köpa en rockard från Dr**e O*t, men funderar lite på det där med däck. Som standard är det ju bildäck, vilket ju är hållbart o bra då man ska köra in. Men skulle det vara tillåtet o tävla lättare klasser med det? Om inte borde det väl gå att lämna in rockarden o få däcken bytta när den dagen kommer..?
Är det något som ni absolut skulle välja som tillval om ni skulle köpa en?
Har en loksele med baksele, det går att använda till en sån rockard vad jag förstår?
Sen känns det som ett litet problem att hästen växer fortfarande. Har ett shiresto på knappt två år, så jag får ju anta att det kommer att hända en hel del. Höjden är ju inga problem, men hon bör ju bli lite bredare än hon är idag.. Ska man då köpa en rockard med några extra cm på varje sida så hon har att "växa" i? Nu i början kommer hon ju inte köras mer än max 2-3 ggr/v. Om ens det.. Tack på förhand!
Är det något som ni absolut skulle välja som tillval om ni skulle köpa en?
Har en loksele med baksele, det går att använda till en sån rockard vad jag förstår?
Sen känns det som ett litet problem att hästen växer fortfarande. Har ett shiresto på knappt två år, så jag får ju anta att det kommer att hända en hel del. Höjden är ju inga problem, men hon bör ju bli lite bredare än hon är idag.. Ska man då köpa en rockard med några extra cm på varje sida så hon har att "växa" i? Nu i början kommer hon ju inte köras mer än max 2-3 ggr/v. Om ens det.. Tack på förhand!