Du får ta upp damsugaren i sängen så får den köra därSå, nu är en Neato botvac connected beställd och jag hoppas den ska göra så att jag slipper grus i sängen efter hunden... Eller i allafall minska det ska bli underbart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ta upp damsugaren i sängen så får den köra därSå, nu är en Neato botvac connected beställd och jag hoppas den ska göra så att jag slipper grus i sängen efter hunden... Eller i allafall minska det ska bli underbart!
Haha, vore någotDu får ta upp damsugaren i sängen så får den köra där
Så då. Nu har den gått genom lägenheten en gång. Och gör sin andra sväng nu pga fastnade i en strumpa och stannade första gången, plus att det kändes som att det behövdes en gång till. Så jävla mycket päls och skit den hittade.
Alltså, den här kommer få gå varje dag! Jag kommer ha ett så mycket renare hem nu
Ja, jag måste säga att den är minst sagt noggrann...Första gången vi körde Roomban hade jag precis dammsugit. Jag blev helt chockad över hur mycket den fick med sig i första omgången. Många är tveksamma och tycker roboten är slarvig, jag kan vittna om motsatsen.
Den vanliga dammsugaren är ändå en med bra kapacitet, Nilfisk "Pucken".
Första gången vi körde Roomban hade jag precis dammsugit. Jag blev helt chockad över hur mycket den fick med sig i första omgången. Många är tveksamma och tycker roboten är slarvig, jag kan vittna om motsatsen.
Den vanliga dammsugaren är ändå en med bra kapacitet, Nilfisk "Pucken".
Jag är det definitivt Särskilt såhär i fällningstiderKnuffar liv i den här tråden! Är ni fortfarande nöjda med era modeller?
OH yesKnuffar liv i den här tråden! Är ni fortfarande nöjda med era modeller?
Jättenöjd!Knuffar liv i den här tråden! Är ni fortfarande nöjda med era modeller?
Knuffar liv i den här tråden! Är ni fortfarande nöjda med era modeller?
Vad är det du saknar som D6 har men inte Connected? Kikar på neatos men känner att det är svårt att veta vad jag vill ha av en robotdammsugare när jag aldrig haft en ☺Ja! Ångrar dock lite att jag inte köpte Botvac D6 istället för Connected. Men ändå väldigt nöjd!
Vad är det du saknar som D6 har men inte Connected? Kikar på neatos men känner att det är svårt att veta vad jag vill ha av en robotdammsugare när jag aldrig haft en ☺
Uppdaterar! Vi köpte en Xiaomi S5 och har haft den ett tag nu. Så nöjd! Den är ruskigt smart och lätt att ha att göra med.Knuffar liv i den här tråden! Är ni fortfarande nöjda med era modeller?