Sara blir nog glad om han klarar sig. Men ingen annan.Jag kollar. Gillar programmet. Men lite delat att Pontus får tre chanser. Dock håller jag på han.
Duktig kille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sara blir nog glad om han klarar sig. Men ingen annan.Jag kollar. Gillar programmet. Men lite delat att Pontus får tre chanser. Dock håller jag på han.
Duktig kille.
Däremot har jag stört mig de senaste avsnitten på att killarna fördömer utfrysningen av Melissa (som ändå blivit väldigt mycket bättre sen tjejernas första öråd), men gjorde precis samma sak själva med Pontus? Och då var det plötsligt helt okej, för att Pontus "var jobbig"? Vad är det som säger att tjejerna inte uppfattade Melissa likadant? (Sen får man inte mobbas för det, men de vet ju faktiskt inte vad som försiggår hos tjejerna och har bara hört Melissas version genom Richard, och behandlingen av Pontus var inte bättre än det Denice med anhang höll på med.) Jag hade mycket hellre sett att Ali åkte ut förra veckan än Pontus.
Men den här veckan kan nog bli spännande, undrar hur de kommer göra med amuletter nu när det är tjejer och killar på samma lag?
Det var inte helt väntat nej.Och att det blir en egen värld på ön mot hemma visar nog denna artikel: http://www.expressen.se/noje/richard-och-denise-ett-par-efter-robinson/
Det är inte alltid säkert var gnistor uppstår sen utan här hemma blev Richard och Denise ett par! Lite oväntat med tanke på hur oense Melissa och Denise var och hur mkt Richard gillade Melissa enligt vad som visas i TV.
Håller med! De spelar ju på exakt samma sätt i killägret men då är det ursäktat med att Pontus är så jobbig etc. De tom FÖRLORADE en tävling för att få ut honom.Är det bara jag som stör mig på behandlingen av Denice? Okej, hon var inte speciellt trevlig mot Melissa i början. Men det är ju länge sen, och läget i "tjejlägret" har ju varit förändrat ganska länge, med Denice i minoritet. Och Ali blir jag så arg på att jag bara vill klappa till honom. JA, Denice försökte få honom att prata skit om Melissa när han kom till killarna. Men det gjorde ju han med Malin/Vera och Nellie/Den-andra-tjejen-som-kom-med-henne-som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-hon-hette också. Varje gång det har kommit en ny tjej har han varit på dem om att de inte får gå ihop med Denice, är inte det exakt samma sak som det Denice gjorde? Det är för farao ett spel, de är inte där för att skaffa bästa vänner ur sitt eget lag/kön och Denice och Melissa kanske inte alls är personer som går ihop? Ärligt talat är väl Melissa och Denice de två, i alla fall från början, tuffaste kandidaterna bland tjejerna, så det är inte så konstigt att just de två hamnade på kollisionskurs. Den enda av killarna jag inte är smått förbannad på just nu är David.
Tror nog, p.g.a. skvallerkärringen Ali, att det blir Denice som åker ut ikväll. Kalle kommer säkert ta Malin istället nu, vilket gör att Filip får ta Vera istället, och så väljer David Mia. Kul för Dan dessutom att mer eller mindre känna sig tvungen att spela med Melissa. Nu är ju Melissa en stark spelare att spela med, men ändå.
Jag mår illa bara jag ser Kalle
Men så bra denice och Pontus i final! Grymt jobbat av dem.
Kul med lite rensning av killarnas pakt.
Spännande nästa vecka men InTE Kalle som vinnare tack.
Jag hoppas också Kalle ryker, inte ansträngt sig i en tävling och sjukt mansgrisig.
Denice och Pontus vill jag se som vinnare. Jag är svag för underdogs.
Blir det en popularitetstävling så då vete katten hur det går. Lojaliteterna spretar