Robinson 2024

Första tankar, kvinnor mot män: Tror det är som gjort för ”bra tv”, kanske framförallt pga Fredrik som redan uttalat sig att han ”inte går ihop med feminister”, att män är bättre än kvinnor och att det är en nackdel att inte ha en kvinna i laget för de ”är bra på att laga mat och städa”. Joråsatteh…

Första tankar, kvinnor mot män: Tror det är som gjort för ”bra tv”, kanske framförallt pga Fredrik som redan uttalat sig att han ”inte går ihop med feminister”, att män är bättre än kvinnor och att det är en nackdel att inte ha en kvinna i laget för de ”är bra på att laga mat och städa”. Joråsatteh…
Han lär ju verkligen vara där för att medvetet provocera.... 😅

Absolut, det är väl därför herr ”man måste ju veta vem som är mannen i huset” är med 😬
Och flera gånger...så vi inte missar det. Killen sa kanske en massa intressant och sen drog han ett plumpt skämt som svar på riktade frågor som han ångrar, inte för det verkar som han ångrar något alls.

Jag har bestämt mig för att se det som att mansgrisen säger de där grejerna för att jävlas och provocera för att han vet exakt hur upprörda alla blir, då blev det genast mer underhållande

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 743
Senast: cirkus
·
Samhälle Huuur kan det fortfarande vara en grej folk tänker vad gäller brott, oavsett om det gäller sexuella övergrepp, våld i nära relationer...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
8 090
Senast: anonymys22
·
Samhälle Hittade ingen klimattråd som inte är urgammal. Tänkte först lägga den under svensk politik men det är ett tillräckligt viktigt ämne för...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Ni glömmer väl inte... I år är jag hemma så inga problem med en handduk och de lila syrénerna kommer precis att ha slagit ut. Jag kommer...
Svar
10
· Visningar
458
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama