Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ohyggligt tragiskt att det inte fanns hjälp att få för honom. Att hjälpen inte räckte till.Neej såg på tv att en av mina favoritskådisar Robin Williams är död .
Tydligen hade han inte mått bra, kan bara hoppas han mår bättre nu.
Jag älskade honom allra mest i Dead Poets´ Society![/QUOTE skrev:Den filmen är kanon! Gillar också Mrs Doubtfire.
Jag har så svårt att bestämma mig vilken film som är bäst men jag tror på "Patch Adams".
Trist, men inte mer trist än när vilken Svensson som helst inte orkar med livet längre och jag är så pass krass att om jag inte känner människan som dör/begår självmord osv, så kan jag tänka att det är onödigt/trist ffa för de efterlevande när någon tar den enkla vägen, men sörjer? Nä det gör jag inte ett pilleskit. Varför skulle jag? Inget som påverkar mig eller mitt liv på det minsta lilla vis.
Nyfiket undrat; Ni som sörjer RW, sörjer ni också när unge herr okänd i Sunne, när medelålders arbetslöse fattiglappen fru okänd från Götet osv osv tar livet av sig?
Trist, men inte mer trist än när vilken Svensson som helst inte orkar med livet längre och jag är så pass krass att om jag inte känner människan som dör/begår självmord osv, så kan jag tänka att det är onödigt/trist ffa för de efterlevande när någon tar den enkla vägen, men sörjer? Nä det gör jag inte ett pilleskit. Varför skulle jag? Inget som påverkar mig eller mitt liv på det minsta lilla vis.
Nyfiket undrat; Ni som sörjer RW, sörjer ni också när unge herr okänd i Sunne, när medelålders arbetslöse fattiglappen fru okänd från Götet osv osv tar livet av sig?
Säkerligen inte. Och vad är det för märkligt med det?Nyfiket undrat; Ni som sörjer RW, sörjer ni också när unge herr okänd i Sunne, när medelålders arbetslöse fattiglappen fru okänd från Götet osv osv tar livet av sig?
Jag grät faktiskt lite i morse. Lite märkligt kan man tycka, jag kände ju inte denna man.