RKS ska ha KM i körning

Sv: RKS ska ha KM i körning

Jag hade ingen som kunde köra transporten.

Jag antar att det var till mig du skrev, hehe..
Om ett år och två månader kan jag ta körkort och då ska jag minsan vara med på alla tävlingar och utställningar som jag kan. :)

Dragonfruit_ skrev:
Jag antar att det var till mig du skrev, hehe..
Om ett år och två månader kan jag ta körkort och då ska jag minsan vara med på alla tävlingar och utställningar som jag kan. :)

Japp :o visst var svaret till dig. Då ses vi lite oftare på Öst´s utställningar om ett år och två månader då! Var du i Valla i Linköping för två helger sedan? Visst har du "Lilla vita pärlan? Hälsar Inelin

Nej jag var inte på Valla, men jag var med på strömsholm. Grattis föressten!
Ja det var jag med Lilla Vita Pärlan, jag har bara hand om henne. :)

Dragonfruit_ skrev:
Nej jag var inte på Valla, men jag var med på strömsholm. Grattis föressten!
Ja det var jag med Lilla Vita Pärlan, jag har bara hand om henne. :)

Tack snälla!
Synd att hon inte är din, hon ser väldigt fin och harmonisk ut. Har du två egna?

Jag äger ingen alls men jag har fyra som mina egna och så finns det tre shettisar jag hjäper till med litegrann också. Två var dessutom på betäckning men tyvär var det bara en som tog sig, den som inte vill ifrån början.

Ja han har visst fått det tack och lov.. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Takire
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 089
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama