RKS ska ha KM i körning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Znozan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 742
Sv: RKS ska ha KM i körning

Jag hade ingen som kunde köra transporten.

Jag antar att det var till mig du skrev, hehe..
Om ett år och två månader kan jag ta körkort och då ska jag minsan vara med på alla tävlingar och utställningar som jag kan. :)

Dragonfruit_ skrev:
Jag antar att det var till mig du skrev, hehe..
Om ett år och två månader kan jag ta körkort och då ska jag minsan vara med på alla tävlingar och utställningar som jag kan. :)

Japp :o visst var svaret till dig. Då ses vi lite oftare på Öst´s utställningar om ett år och två månader då! Var du i Valla i Linköping för två helger sedan? Visst har du "Lilla vita pärlan? Hälsar Inelin

Nej jag var inte på Valla, men jag var med på strömsholm. Grattis föressten!
Ja det var jag med Lilla Vita Pärlan, jag har bara hand om henne. :)

Dragonfruit_ skrev:
Nej jag var inte på Valla, men jag var med på strömsholm. Grattis föressten!
Ja det var jag med Lilla Vita Pärlan, jag har bara hand om henne. :)

Tack snälla!
Synd att hon inte är din, hon ser väldigt fin och harmonisk ut. Har du två egna?

Jag äger ingen alls men jag har fyra som mina egna och så finns det tre shettisar jag hjäper till med litegrann också. Två var dessutom på betäckning men tyvär var det bara en som tog sig, den som inte vill ifrån början.

Ja han har visst fått det tack och lov.. :)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
415
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 953
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 978
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka