RKS ska ha KM i körning

Z

Znozan

Vilka tänkte komma???
Lite nyfiken är man. Jag ska, för nu äntligen har jag nya hjul till min rockard. Dessutom sponsrad med en ny sele :bump: (tänk vad föräldrar kan var underbara ibland :D :bow:)
Jag hoppas det kommer några i alla fall!

JAG KOMMER!!! :)
Och jag tänker inte lämmna ifrån mig vandringspokalen. :p
Kommer tävlingen att vara hos dig?

Jajjemen! Efter mycket om och men vill jag lova!!!
Jag blir mega ledsen om det inte blir av! Jösse vad jag har hållt på med denna tävling! Gahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Men då syns vi förhoppningsvis 29!!!!
Mini Buketräff!! :D
Fler är välkomna!
29 aug, Upplands Väsby. PM om vägen dit!

Jepp det kommer jag! Vi får se hur det går, första gången vi tävlar.
Tömkörning är lixom inte samma sak...... Ragnar har förtroende för oss i alla fall! Alltid något! :D

Det blir ju första gången jag tävlar i dressyrkörning, väldigt nervöst. :) Det hade nog känts mindre nervöst om jag hade haft nån att träna för men men.

Rid och Körklubb Shettland ska ha ett klubbmästerskap 29 aug i Upplands Väsby. Alla stamboksförda pållar är berättigade att starta, okej givetvis ska man vara medlem oxå. Men det kostar inte många kronor per år! Typ 120 eller nått.
Massor med skoj har vi!!!!

Det ska nog gå bra för dig Dragonfruit!! Min första dressyrtävling oxå!! Mina pållar står på bete hos allas våran kära Ragnar. Tyvärr så har han "häcken full", så han hinner nog inte med en lektion innan nästa söndag! Jag hoppas, men jag tvivlar.......
Men det kommer att gå bra ändå!

Fick även veta idag att det är tillräkligt många startande, så tävlingen blir av!!!!!!!!! YES!!

Han krymper inte i tvätten..... ;)
Blir lite svårt att övertyga dommaren att det skulle vara en shettis :D.

Har provat att tvätta, det enda som hände var att han växte lite. Ren päls är något fluffigare. :angel:

Sv: RKS ska ha KM i körning

Det var ju det då rå..... hmmmm :rofl:

Jag är drabbad av otur!! Bilen är död, så det ska bli intressant hur jag tar mig till stallet......
Nåja det löser sig!

Hmmm nu börjar jag bli liiite nervös... hehe
Måste lära mig banan till tömkörningen nu, hjälp hur ska det gå.. :P

Jag har precis lärt mig dressyren.
Inget slut på min otur!! Pyspunka på rockareden....... Snart ger jag upp!!!!!!!!!!!!!

Inget slut på min otur heller, jag kan bara komma och lämmna vandringspokalen och sen åka hem igen. Får inte med mig hästarna, fan då. :(
Hoppas att det går bra för dig! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Takire
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 089
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama