Rixallsvenskan 2011

hallonsaft

Trådstartare
Nu är det snart dags igen för en ny omgång att säljas den här gången tänkte jag köpa en andel eller två men jag undrar hur man egentligen köper dem?

Går det på internet eller måste man till ett ombud? :confused:

Jag har försökt härja runt på nätet efter information men inte ens på deras egen hemsida vart jag klokare av så snälla visa Buke hjälp mig.

Tack på förhand!

Sv: Rixallsvenskan 2011

Du går till ett ATG-ombud samma dag som de släpper andelarna (vet inte exakt vilken dag det är nu på rak arm, men det är i november) och säger att du ska ha en andel i det stall som du har valt ut. Häng på låset. De går åt som smör i solen...

Nu är det snart dags igen för en ny omgång att säljas den här gången tänkte jag köpa en andel eller två men jag undrar hur man egentligen köper dem?

Går det på internet eller måste man till ett ombud? :confused:

Jag har försökt härja runt på nätet efter information men inte ens på deras egen hemsida vart jag klokare av så snälla visa Buke hjälp mig.

Tack på förhand!

Måndag 8 november, kl. 12.00.

Du går till ett ATG-ombud samma dag som de släpper andelarna (vet inte exakt vilken dag det är nu på rak arm, men det är i november) och säger att du ska ha en andel i det stall som du har valt ut. Häng på låset. De går åt som smör i solen...

Vilken tur för mig:laugh: att jag är ATG ombud

MVH Russin8

Tackar så mycket för informationen :love: vilken tur att jag är ledig den dagen
*Skriver in i almanackan*

Nu har jag köpt andelar :banana:

/hallonsaft som till och med var några minuter för tidig och ställa sig i kö igen på kiosken. hihihi

och jag Uppland!:banana:

/BA som gick på Coop o glodde på saker i 20 minuter för att inte komma försent ;)

Köpte en andel i gästrikland! Så nu ska det bli kul att se vad Jenni kan åstadkomma:)

Jag köpte en del i Uppland. Jobbar i samma stall dessutom så ska bli kul att se allt ''backstage'' :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 072
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 663
Senast: Calmiche
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 088
Övr. Katt Hej Vi vet inte vad vi ska göra... Vi har bott på landet i 16 år och haft många katter i omgångar. Nu under jul har vi på kort varsel...
Svar
2
· Visningar
1 438
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka