Riven i ögat!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare BusenPento
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 969
B

BusenPento

Usch min Ozzy har antagligen blivit riven i ögat... vaknade upp i morse och såg att katten var helt uppsvullen och så rann det ur ögat. Fick ta min lilla olyckskorp och åka till veterinären... så nu blir det salva i ögat i en vecka framöver... Hoppas att det blir bra.. :(

Sv: Riven i ögat!

De bedövade och kollade på ögat och de sa att det såg fint ut.. så det löser sig nog. Vet. sa att han var den lugnaste katt hon haft.. Han bara låg där och lät dem ta hand om honom.. förstod nog att de ville hjälpa honom.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 179
Senast: fixi
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 822
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 433
Senast: Eva S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka