T

Teodora

Efter lite fundering har jag nu planerat att rida fyra ritter 2006
Och eftersom det är dyrt att fara runt i Sverige...så varför inte förena nytta med nöje! :idea:
Därför behöver jag hjälp!
En ritt i Skåne, En ritt uppåt (ge Förslag)
Och så Öland och Gotland så klart!!
Så nu har jag planerat in semester och ritter på en gång.
Smart eller :angel:

Sv: Ritter

Ska du norrut, så åk till Sveg, gärna Härjedalsritten. Nästa år ska NBM hållas där så det blir nog ett riktigt evenemang om jag känner dem rätt ;) Landskapet är annars otroligt vackert att vara i, så den rekommenderas!

Söderut, så är min favorit Göingeritten i skåne. Rolig bana, välarrangerad. Men det beror ju förstås på VAD du menar med söderut. Många fina distansritter ligger från Stockholm och neråt typ, och detär ju södra halvan av sverige...eller? :crazy:

På Öland har vi Ölandsritten!

Och på Gotland är absoluta favoriten Hoburgsritten!!! Så Vackert!!!!

Sv: Ritter

Tack Tack
Det blir definitivt Göingeritten Och Hoburgen om det inte kommer några skador i vägen. Sedan en undran.... Har hört att Ölandsritten ev ska flytta till Kalmarområdet stämmer det?

Liknande trådar

L
Distans Jag och min kompis planerar som vårt 100 p projekt sista året i gymnasiet en riktig utmaning - nämligen att vi ska rida från stockholm...
Svar
16
· Visningar
3 486
Senast: Sam
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 894
Senast: supercassie
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 254
Senast: Madick
·
C
Träning Hej! Har ett 3-årigt nsv brukssto med problemet att hon alltid har varit extremt flockbunden. Detta har komplicerat hanteringen...
Svar
2
· Visningar
1 741
Senast: Skogstokig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod