Ritning på bro och grind

S

simpe

Ska ju flytta snart och har fått min sambo att bygga bro och grind åt mig men jag undrar om det är någon som har ritningar på dessa?

Sv: Ritning på bro och grind

Ska ju flytta snart och har fått min sambo att bygga bro och grind åt mig men jag undrar om det är någon som har ritningar på dessa?

Mått står i alla fall i regelboken
Ritning får du kanske komma på själv, se till att grinden är så hög att du når den och bron ska vara stabil, hästen få intekunna gå igenom den!!!! :idea:

jag skulle också vilja bygga en "riktig" bro. Än så länge har jag bara en förstärkt pall, fast det fungerar ganska bra den med ;)

Jag hade tänkt mig typ denna som vi träffade på i Nyköping

zorroochbro.jpg

DSCF1400.JPG

Om du ändå ska bygga så kan ju denna bild på en bro kanske inspirera?

Liknande trådar

Anläggning Ska gå med 3 hästar på samma gång till en hage över en bro 1 stor häst och 2 shettisar leder dom tillsammans. Bron har ett staket som är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 232
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 460
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar