C
Cronis
Sv: Ris till buke...
-lån-
-lån-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så får du lära dig hur man gör.
Det minst komplicerade är att sitta och bläddra sida efter sida bakåt, det borde du väl klara av?
Nej så är det inte. Drar man upp en gammal tråd så låses den just för att den är gammal. Det har jag råkat ut för flera ggr och andra med för den delenAtt ställa frågor i gamla trådar är som man ska göra och då kan man få uppdaterade svar på frågorna.
och vem fasen orkar ha tid med det?! inte jag iaf..
ok då får ni ursäkta att jag försöker få så stor användning utav erat forum som möjligt. I fortsättningen får jag väll sitta här och leta.... Men om man aldrig får skapa nya trådar om nått så kommer det ju aldrig bli något nytt?
Tror jag inte. Nu var det en moderator som låste en tråd som var gammal och hänvisade till just att den var gammal=icke aktuell längre. Sedan tillade moderatorn typ "om det är någon som fortfarande vill diskutera ämnet så går det bra att skapa en ny tråd" ....... Först får man inte ta upp en gammal tråd o börja skriva men det går bra att göra en ny. Vad skulle vara vitsen med att starta en ny istället för att fortsätta skriva på en gammal, förutom datumstämpelnDet beror nog lite på hur man drar upp den gamla tråden.
ok då får ni ursäkta att jag försöker få så stor användning utav erat forum som möjligt. I fortsättningen får jag väll sitta här och leta.... Men om man aldrig får skapa nya trådar om nått så kommer det ju aldrig bli något nytt?
Nej tråden tas inte bort för någon annan kan behöva få svar på samma fråga och då använder de sökfunktionen och får upp denna tråd = svar!