K
ketchup
När jag kom hem från mallorca gick jag ut för att kolla till kaninen det första jag gjorde. Och hon var inte där, kollade i båda burarna så jag ringde till kanin skötaren och fick redan på att kaninen hade dött
Hon hade varit precis som vanligt på morgonnen, ätit och druckit. När kaninpassaren skulle kolla till henne efter skolan låg hon död precis i "hålet" mellan mat och sov rummet i buren i solen. Hon hade tappat päls runt svansen och hela svansen var lite konstig. Allt hade varit som vanligt på morgonnen.
Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt? Jag hoppas att hon bara fick somna in och inte plågades.
Kaninen var 4 år, ngt överviktig. Vaccinerad mot kaninpest.
Saknar dig Figo, min lilla kaninis....
Hon var en väldigt livlig och snäll. Hoppade runt som en galning när man kom ut till henne på morgonnen.
Det är först när man förlorar någon man inser hur mkt någon betyder.
Hon hade varit precis som vanligt på morgonnen, ätit och druckit. När kaninpassaren skulle kolla till henne efter skolan låg hon död precis i "hålet" mellan mat och sov rummet i buren i solen. Hon hade tappat päls runt svansen och hela svansen var lite konstig. Allt hade varit som vanligt på morgonnen.
Någon som har någon aning om vad som kan ha hänt? Jag hoppas att hon bara fick somna in och inte plågades.
Kaninen var 4 år, ngt överviktig. Vaccinerad mot kaninpest.
Saknar dig Figo, min lilla kaninis....
Hon var en väldigt livlig och snäll. Hoppade runt som en galning när man kom ut till henne på morgonnen.
Det är först när man förlorar någon man inser hur mkt någon betyder.