Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina två 13-veckorsbäbisar har rinniga ögon. Upptäckte detta idag. Har även hört att de nyser ibland. Vad kan detta vara? De är grundvaccinerade mot både snuva och pest. Man har ju blivit värsta hönsmamman redan (efter 2 dagar...).
Är de nyvaccinerade (det borde de ju vara...)? Lätta symptom är vanligt efter vaccination, därför är det många uppfödare som håller ungarna hemma 1-2 veckor efter vacc. innan de får flytta. Det är bara rinningt, ingen kladdigt och irriterat?
Jag hade avvaktat någon vecka om de inte blir sämre, småttingar kan reagerar på mycket och precis som oss kan de få infektioner vid miljöombyte.
Ja de är nyvaccinerade, andra dosen fick de för ca 1 vecka sedan. Det är rinnit, men inte hela tiden, inte direkt geggigt men lite tjockt i konsistensen, dock inte missfärgat utan helt klart. Jag avvaktar ett tag och ser om det går över.
Hundträning Puttar upp tråden!
Nu är jag o Nisse anmälda till muddypaws i april :) vi ska köra duo med våran kompis o hennes dsg.
Vi kör på söndagen ^^
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.