Iverla

Trådstartare
Har någon här varit med om ringorm på hund? Min hund har fått utslag som jag la upp i en Facebook-grupp och frågade vad det kunde vara varpå majoriteten säger knottbett men några sa att det kunde vara ringorm. Vi befinner oss för tillfället i skogarna i Lappland och det finns således både mygg och knott och jag har inte haft en tanke på att införskaffa insektsmedel till henne. Vad tror ni, har någon erfarenhet av ringorm på hund?

Såhär så det ut igår:
WRnKc1u.jpg

Såhär ser det ut idag:
9bOfYs8.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 800
Senast: Fraegd
·
Övr. Hund Jag ska nu köpa en hund. Har för rätt länge sedan hittat en kennel jag gillar, sedan hittade jag en parning hos de jag verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 119
Senast: Masse
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 774
Senast: Disen
·
Hästmänniskan Jag & min lillasyster (20 resp 16år) ska köpa en stor häst som vi kommer att ha tillsammans. Hon vill börja tävla hoppning medans jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka