Rimligt pris?

QuickStar

Trådstartare
Vad anser ni är ett rimligt pris för en åring?

Det är en hingst, hbl korsning, som jag ska sälja, och undrar om jag har satt "rätt" pris, 18000:- är han ute på annons för..

För mkt/lite?

Är ju väldigt svårt att svara på såhär... Utan bild, stamtavla osv. Jag är inte så duktig på det där med priser men skriv ut lite mer om din häst så kanske nån mer kan svara som kan det där :)

mellan 9500-16000kr känner en som brukar sälja åringar som är hbl korsningar

okay har dom pass och är registrerade då?
vaccinerade?

min har en icke godk pappa (han är korsning) och hbl mor, han är under reg hos asvh och är vacc

dom som hon säljer mellan 13000-16000kr är reg,pass och vac samt vetbes

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 981
Senast: Franken
·
Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
260
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka