Rimboritten

I

Isolde

börjar att närma sig. För de som är nyfikna finns startlistorna utlagda på hemsidan, hoppas att det inte blir lika varmt som de senaste ritterna varit. Ska rida själv, men kommer säkert vara den enda som rider fel, brukar vara så när man är på gamla hemmavägar och i det undermedvetana "tror" att man vet vilken väg det är.

Sv: Rimboritten

Nu är ryttarmeddelandet utlagt.

Det kommer en fotograf till tävlingen och tar bilder som det ska gå att köpa, jättekul tycker jag, eftersom ens groom nästan alltid är upptagen av annat än att plåta. Vi ska försöka att hitta några bra ställen som är extra läckra att plåta ifrån, banvallen eller lovisedalsbacken, som vi kan skicka ut henne till.

Jag och min häst ska göra våran distans-debut där! :bump: Vi ska vara med i clear rounden. Vet du om det är mycket hårt underlag?

Det är ganska blandat.
Det är en del grus-bilväg, men också mjuka sandvägar och skogsvägar. jag tror att det kommer att läggas upp en banbeskrivning på hemsidan ganska snart om du vill veta mer.

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
624
Senast: ameo
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 649
Senast: Capybara
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 427
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka