anonymarnas
Trådstartare
Kan man få sina glasögon justerade hos en annan butik/kedja som man inte köpt glasögonen kostnadsfritt? Råkar bo nära en glasögonbutik men ej köpt dom där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad du menar med justerade? Jag gick till den lokal optikern och fick nya sadlar tex utan problem
Kan man få sina glasögon justerade hos en annan butik/kedja som man inte köpt glasögonen kostnadsfritt? Råkar bo nära en glasögonbutik men ej köpt dom där.
Hos min lokala optiker kan man det utan att det kostar, men tvivlar på att div kedjor är så generösa.Kan man få sina glasögon justerade hos en annan butik/kedja som man inte köpt glasögonen kostnadsfritt? Råkar bo nära en glasögonbutik men ej köpt dom där.
Jag har både upplevt att få betala 50 kr respektive fått dem justerade helt gratis. I samma butik men olika personalKan man få sina glasögon justerade hos en annan butik/kedja som man inte köpt glasögonen kostnadsfritt? Råkar bo nära en glasögonbutik men ej köpt dom där.
Dom är köpta av synsam men specsavers ligger närmast mig ska fråga om de kan rikta dom.Jag har både upplevt att få betala 50 kr respektive fått dem justerade helt gratis. I samma butik men olika personal
Det kan de helt säkert. men vill nog ha en liten slantDom är köpta av synsam men specsavers ligger närmast mig ska fråga om de kan rikta dom.