ridtravare

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Triax

Dum fråga kanske.. men vet ni om det finns någon bok el sidor på internet hur man skolar om en travare till att bli ridhäst?

Sv: ridtravare

Dessa sidor, det vill säga bukefalos.com är en av de bästa sidor jag sett, som diskuterar utbildning av ridtravare på ett bra sätt.

• Du kan hitta länkar till andra bra sidor under bukefalos länkar
  • Ridtips under grundutbildning, där det finns en lång tråd om ridtravares specifika träning
  • Många handfasta hanteringstips under hästhantering
  • Fantastiska förvandlingstrådar om ridtravares utveckling på gnägg

Öppna ögonen och använd sökfunktionen, du kan söka via taggar - ridtravare med mera.

Med vänliga sommarhälsningar

IngelaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
125
Senast: Badger
·
Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det...
2
Svar
34
· Visningar
1 773
Senast: Corax
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama