M
Muffe
Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?
Jag använder inte stövlar förrens på nationell, och då med snörning.
Äsch! Du och fio är ju HEEEELT ute....det är numera hoppstövlar UTAN snörning med dragkedja som gäller....
Novali som tror på att tomten kommer med ett par Sarm Hippique 500 i julklapp.....(snällare än jag varit denna säsong kan INGEN vara....)
Äsch! Du och fio är ju HEEEELT ute....det är numera hoppstövlar UTAN snörning med dragkedja som gäller....
Novali som tror på att tomten kommer med ett par Sarm Hippique 500 i julklapp.....(snällare än jag varit denna säsong kan INGEN vara....)
Snäll !
Nåja men eftersom vi kan rida så behöver vi inte kompensera det genom att ständigt ha det senaste modet
Fresta mig inte....jag tror det GÅR att ta ut bilder från min videokamera....
Vill du vara ensam i helgen eller
dem har ja...Sarm 500... fast specialbeställda till mina lååånga ben...Underbara...hoppas för din skull du varit snäll, så tomten kommer med ett par =)
Menar du att du har bjudit fio på barnkalas?!?
Nä nä så ärlig var inte människan , hon bjöd dit mig och jag hade en helg ledig och SEDAN talade skräcködlan om att hon skulle ha barnkalas
Nä nä så ärlig var inte människan , hon bjöd dit mig och jag hade en helg ledig och SEDAN talade skräcködlan om att hon skulle ha barnkalas