Ridstövlar? Med eller utan snörning?

M

Muffe

Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?

Sv: Ridstövlar? Med eller utan snörning?

Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?

Utan snörning är ju dressyrstövlar och med snörning är ju hoppstövlar så du får väl välja vad du vill vara ;)

Jag använder inte stövlar förrens på nationell, och då med snörning.

Jag använder inte stövlar förrens på nationell, och då med snörning.

Äsch! Du och fio är ju HEEEELT ute....:rofl::rofl:det är numera hoppstövlar UTAN snörning med dragkedja som gäller....

Novali som tror på att tomten kommer med ett par Sarm Hippique 500 i julklapp.....(snällare än jag varit denna säsong kan INGEN vara....)

Äsch! Du och fio är ju HEEEELT ute....:rofl::rofl:det är numera hoppstövlar UTAN snörning med dragkedja som gäller....

Novali som tror på att tomten kommer med ett par Sarm Hippique 500 i julklapp.....(snällare än jag varit denna säsong kan INGEN vara....)

Snäll ! :rofl::rofl::rofl:

Snygga! men om man inte har så mycket o lägga på stövlar åt barnen... kan Mountain Horse duga? Dom med snörning tycker jag är snygga men vet inte riktigt vad jag tycker om dom utan (dragkedja bak).

Nåja men eftersom vi kan rida så behöver vi inte kompensera det genom att ständigt ha det senaste modet :angel:

Mina senaste stövlar är Mountain Horse med snörning och dragkedja...Jäkligt sköna iaf ;)

dem har ja...Sarm 500... fast specialbeställda till mina lååånga ben...Underbara...hoppas för din skull du varit snäll, så tomten kommer med ett par =)

dem har ja...Sarm 500... fast specialbeställda till mina lååånga ben...Underbara...hoppas för din skull du varit snäll, så tomten kommer med ett par =)

Ja DET kunde jag väl räknat ut att DU har mina önskedojor....!:D:rofl: Konstigt vad ofta jag önskar mig saker du redan har....:confused::cool::mad:

Jag har svarta italienska ridstövlar utan snörning, som jag använder i alla olika delmoment. Tycker om dem supermycket. Mina ögonstenar. ;):love:

Nä nä så ärlig var inte människan , hon bjöd dit mig och jag hade en helg ledig och SEDAN talade skräcködlan om att hon skulle ha barnkalas :eek:

Men gud va snällt..... :angel::bow::bow::angel:

Det är sånt som tomten gillar :devil:

Nä nä så ärlig var inte människan , hon bjöd dit mig och jag hade en helg ledig och SEDAN talade skräcködlan om att hon skulle ha barnkalas :eek:

Ska jag avslöja henne....eller....näe jag vågar nog inte....eller JOOOO:

FIO ÄLSKAR MINA BARN!:p:p

Sorry kompis...jag kunde inte låta bli...jag förstår att hela din image som elak barnhatare nu raseras men det är ok...du kan komma ut ur garderoben nu!:devil:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
934
Senast: Ajda
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA