Jag har lite ångest inför nästa termin. Det är ju för sjutton bara 5 gånger kvar på denna termin!! Jag har ju sagt hemma att jag kommer droppa en av lektionerna till nästa termin för hm, ja, det kanske är lite mycket att rida två ridlektioner per vecka OCH att ha en egen häst (som visserligen fortfarande inte rids) som ska tas om hand varje dag. Men jag trivs ju så bra i mina två grupper så det blir jobbigt att lämna en av dem. Jag kommer att behålla fredagsgruppen för den ridläraren är bättre, men i tisdagsgruppen är vi så få så man hinner ju med mycket mer. Och så har det ju funkat så bra med att träna min häst efter lektionerna. På fredagen är vi sista gruppen så då har jag ofta ridhuset helt själv efteråt (och så brukar jag ha kvällsfodringen och stängning av stall och ridhus). På tisdagen är det en grupp efter vår så då brukar jag mocka, borsta och pyssla om min häst lite extra medans sista gruppen rider och sedan går vi in i ridhuset och tränar (ofta helt ensamma då med). På onsdagar och torsdagar är inte ridhuset ledigt förrän mycket senare så oavsett om jag rider lektion eller inte är det ju tisdagkvällar som funkar bäst, så varför inte rida lektion ändå om jag ändå ska dit liksom? Får ta det en vända till med maken...