"Ridskola"?!

B

bitch1

Hehehe...Vet inte vad som flög i mig, men idag köpte jag ett westernträns! :angel: Jag har under en längre period varit lite nyfiken på westernridning, men inte kommit längre än att tänka... :p Så när jag stod och tittade på det tjusiga kompletta westerntränset+betslet till bra pris, så kunde jag bara inte motstå att köpa det...FASTÄN min 1-åring är på tok för liten än OCH att jag aldrig ridit western förrut! :angel: :devil: Så nu funderar jag på att försöka ta tag i detta. OM jag börjar träna nu, så hinner jag kanske lära mig en hel del innan lilla gumman ska ridas in?! :p MEN...Den stora frågan är om det överhuvudtaget finns någon sorts "ridskola" i Karlstadstrakten någonstans?!! :confused:

Sv: "Ridskola"?!

"Efterlysningar av tränare/ridskolor" är inte tillåtna på diskussionsforumen. Det får man göra under radannonser. Man kan oxå titta på länksidorna.

M.v.h.
Anna-Karin
Moderator

Ja som sagt får du söka efter en ridskola på annonssidorna men roligt ändå att du vill börja med western. Hoppas du hittar vad du letar efter.

Det finns ett turridningsföretag som heter "Westernridning i Forsnäs". De brukar ha annonser i Häst Focus. Det ligger i Ulvsby. De har westwernhästar som de ger lektioner på samt att de har westerntränare där med jämna mellenrum. Du kan PM:a mig så får du telefonnumret dit. Ulvsby ligger ju nära Forshaga också.
Biggan

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka