ridskola i sthlm?

M

monkanrox

Jag har tagit en allt för lång paus från hästryggen (typ ett och helvt år) och nu skulle jag vilja börja rida igen.
Främst drömmer jag om att börja rida western. Finns det någon ridklubb/skola i Stockhom? Helst i Södra sthlm, lr ngnstans dir man kan ta sig utan bil.

Jag har sökt på nätet men har inte hittat ngt. Letar jag på felställen?? Blir kalasglad för svar!!!

Sv: ridskola i sthlm?

www.wrcs.nu är adressen till en westernklubb i Stockholm. Du kan kolla efter ridskolor och tränare under fliken "utbildning". :) Du kan också gå in på www.western.nu för att hitta westernlänkar till allt och alla! :)

Sv: ridskola i sthlm?

Ett alternativ till ridskolor med Western vilka inte direkt växer på träd är kanske att se på möjligheten att bli medryttare på en westernhäst under förutsättning att den är välutbildad och att instruktör finns. Brukar finnas annonser på Buken, Hästannonser, Medryttare till häst.

Liknande trådar

Hästhantering Hej på er! Som ny medlem är det här mitt första inlägg och jag hoppas att ni som är kunniga kan komma med goda råd, tankar och åsikter...
2
Svar
30
· Visningar
4 141
Senast: Jakobine
·
Ekonomi & Juridik Det finns säkert en del trådar om det, men "orkar" ärligt inte leta.. ;) Jag är sjukpensionär på 75%. Hitta ett jobb på 25% är...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 742
Senast: fio
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 494
Senast: Speedway
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 204
Senast: annathegreatest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar