Ridskola i Göteborg?

S

Snowwhite

Jag undrar om det är någon som känner till en bra westernridskola i närheten av Göteborg dit det är enkelt att ta sig med allmänna kommunikationer? Jag har ej tillgång till bil.

M.v.h
Johanna

Sv: Ridskola i Göteborg?

jag tror inte det finns någon faktist :/
eller ja, jag har iaf inte på 8 år stött på någon i närheten.

Finns en ute i Säve.
JA Aktiv Häst.
Sök på det.

JA Aktiv Häst är en bra ridskola. Jill har skaffat sig flera bra westernhästar och man får bra kontakt med henne, alltså blir det mer personligt. Kan varmt rekomendera JA Aktiv Häst.:love:

Som sagt, JA Aktiv Häst. Gå in på aktivhast.se, där står även hur man tar sig dit!

Liknande trådar

Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 080
Senast: Amha
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
367
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
498
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka