Ridövningar till stel häst!

N

Nekko

Jag behöver hjälp med förslag på ridövningar till min häst. Hon har blivit mycket stel i halsmuskel / bog på vänster sida, och vill inte ta ut steget riktigt med vänster fram.. Kan vara efter en sträckning eller något. Vetrinär har friskskrivit hälta i vänster benets leder (och inte tillstymmelse till hälta på övriga ben), och rekommenderat mig att jobba henne och massage. Behöver lite förlag på gymnastiska övningar till mitt arabsto som jag vanligtvis tränar distans på... Eller finns det någon bra sida med övningar på nätet?

Sv: Ridövningar till stel häst!

Min första rekommendation till dej är att ta ut ET som kan kika om hästen har fått någon snedhet någonstans...:laugh:

Mvh Domino_s

Liknande trådar

Hästvård Behöver hjälp med tankar....det låter helt sjukt när jag läser hon är ju jämt skadad lugnt riden massage regelbundet osv väldigt...
Svar
11
· Visningar
6 647
Senast: Madde_padde
·
Hästvård Ska försöka göra denna historia kort.. Det hela började i december 2012, min häst på dryga 160cm född 2006. Att han efter 2!veckors...
Svar
17
· Visningar
2 996
Senast: Vogue
·
Hästvård Vad tror ni om detta? Skulle även behöva lite förklaringar på vissa saker. Har hunnit haft min häst nu i ca 9 månader, Hästen är ett...
2
Svar
23
· Visningar
4 172
Senast: Irmis
·
Hästvård Långt. Finns det något hopp för min häst?? :confused: Jag har en 8-årig valack som gjort ngr få starter på galoppen som ung. Hos mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 205
Senast: mvz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar