jag måste bara skriva av mitt dåliga samvete..jag har blivit URUSEL på att komma ut å rida..iaf känns de så..jag har ingen tävlingshäst eller så å har inte varit på nån träning i sommar...jag har ridit ca 3 dagar i veckan..skulle vilja rida mer men de kommer alltid en massa annat ivägen eller aå har de åskat, spö regnat eller varit så himla varmt..man blir så le..å när man va liten då kunde man minsann rida i snöstorm om de va så..har man blivit lat eller har man blivit mer förståndig? jag red i torsdags..va ute på en låång skrittrunda i skogen, sen blev jag brakförkyld å har legat still hela helgen..skulle rida idag men kom först hem från ett 10 timmarspass på jobbet, sen de vanliga laga mat, diska mm sen blev kl kvart över sju innan de va klart å vid kvart över åtta halv nio är de mörkt..man får så jävla dåligt samvete å känner sig så usel varenda gång..stackars pålla..eller de kanske inte är så synd om henne egentligen..dom ha juh iaf stoor hage å gå i hela dagarna men iaf..aja slut på min klagan..är de nån mer som känner såhär?..jä*la skit..