Ridning via tv-spel?

Sv: Ridning via tv-spel?

:rofl::bow::rofl:

om det kommer en sån, måste nog jag åxå köpa en konsol. :angel:

undrar hur den kommer att funka renr praktiskt? ska man jucka när man vill framåt och räta upp sig när man vill stanna? kan bli intressant att dra fram denna "sadeln" på förfester i så fall.... :D

Ja va kul!

Jag fick ett wii i 30 års present :rofl:

Fast när jag tänker efter är det kanske bättre att vara ute och rida på en riktig häst :)

Det lär ju inte slå att rida på vanlig häst eller ens kunna jämföras med det men annars tycker jag faktiskt inte idèn är så himla tokig. Jag tycker om wii fit-tanken och använder mig själv av spelet och tränar. Där tränar man ju i mångt och mycket balans, smidighet och koordination och det är väl bra att träna :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 081
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 568
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama