A
Alfhild
Hur länge fortsatte ni att rida under graviaditeten? Även om man har en snäll häst och är försiktig så vet man ju aldrig när det händer något. Har tyvärr inget ridhus att hålla till i heller... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alfhild skrev:Hur länge fortsatte ni att rida under graviaditeten? Även om man har en snäll häst och är försiktig så vet man ju aldrig när det händer något. Har tyvärr inget ridhus att hålla till i heller...![]()
EVA skrev:Vissa kan rida hela tiden men har manotur så kan det räcka med en avåkning,men man kan ramla i trappen också ,Har själv aldrig utsatt mig och mina väntade bebisar för onödiga risker.Tänk om något hade hänt ,jag hade aldrig förlåtit mig själv.
EVA skrev:Vissa kan rida hela tiden men har manotur så kan det räcka med en avåkning,men man kan ramla i trappen också ,Har själv aldrig utsatt mig och mina väntade bebisar för onödiga risker.Tänk om något hade hänt ,jag hade aldrig förlåtit mig själv.