ridning och fiske i fjällen

trophywife

Trådstartare
Vi letar familjesemester där ridande kan rida och fiskande kan fiska på någorlunda samma ställe. Har ni några tips?
Jag och döttrarna har tagit lektioner i ett par år på samma ridskola och får räknas som entusiastiska nybörjare men vill ha något mer än att "åka häst" på turridningar. Jag är jättelång, och tycker att jag är för stor för islandshästar. Fiskarna vill ha bra flugfiske.

tacksam för tips! :)

hittat två stora firmor i Ammarnäs med islänningar. Jag red tre dagar på Island i somras. En fantastisk upplevelse, men mina långa ben slog i stenar och gräskanter när hästarna trippade på nedsänkta stigar och jag kände mig för stor. 190 cm lång och nästan 90 kg.

hittat två stora firmor i Ammarnäs med islänningar. Jag red tre dagar på Island i somras. En fantastisk upplevelse, men mina långa ben slog i stenar och gräskanter när hästarna trippade på nedsänkta stigar och jag kände mig för stor. 190 cm lång och nästan 90 kg.
Du kan ju kolla med dem om det finns möjligheter att få hyra en annan häst? :)

Liknande trådar

Ridning Min syster med familj bor utanför Falun och en av döttrarna är hästtokig och vill rida turridning. Problemet är att det inte verkar vara...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
538
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 997
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur