Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet inte om denna tråd är ok men jag provar iaf. På väg till Alcudia, Mallis. Finns det ngt bra ställe där att rida på? Hittade ngn stor ranch? Finns det ngt annat skoj m djur där man kan åka på? Man vill ju helst inte hamna på ställen där djuren far illa.
De stora arrangörerna anordnar "ridutflykter". Okej hästar för att vara på turistställe. Iofs är det några år sedan jag var där och red, men företaget finns fortfarande kvar (brukar tyda på att det är en fungerande verksamhet).
Hundträning Jag bromsar med rösten och med skidorna/cykeln. Tycker dom förstår rätt fort, men försökte nog också välja vägar/spår där de kunde blåsa...
Hästmänniskan självklart! engelska fullblod är en fantastisk ras, men man går räkna med mycket tid. Ångrar inte vårat köp en sekund, men att köpa ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.