Ridning i Alcudia?

finapina

Trådstartare
Vet inte om denna tråd är ok men jag provar iaf. På väg till Alcudia, Mallis. Finns det ngt bra ställe där att rida på? Hittade ngn stor ranch? Finns det ngt annat skoj m djur där man kan åka på? Man vill ju helst inte hamna på ställen där djuren far illa.

Sv: Ridning i Alcudia?

De stora arrangörerna anordnar "ridutflykter". Okej hästar för att vara på turistställe. Iofs är det några år sedan jag var där och red, men företaget finns fortfarande kvar (brukar tyda på att det är en fungerande verksamhet).

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 964
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 541
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023