Ridlektion/privatlektion Kronobergs län

H

Henke

Tjena, jag rider på ridskola, men vill rida enskilt eller mindre grupp några ggr eller regelbundet. Jag tror det kan ge mer än rida i större grupp på ridskola. Någon som erbjudet det?

HENKE

Sv: Ridlektion/privatlektion Kronobergs län

Kan väl liknas vid lite annonserande om man skriver det och det är väl inte riktigt tillåtet här... Men det bästa är väl att försöka bli medryttare på en häst? Då får du ha "egen" häst ett par gånger i veckan och de flesta som skaffar medryttare är ju bara glada om dessa vill träna och utvecklas med hästen... Ger ju möjlighet att komma ut i skogen och göra allt annat som är så skoj med hästar också:bump:

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 749
Senast: mamman
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 683
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
7 349
Senast: Badger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 223
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar