Ridhusspeglar

M

Mona

Någon Bukefalist som har erfarenhet i ämnet? Var köper man? Pris? Vad ska man tänka på etc? Allt av intresse välkomnas!

Speglar i plast är säkrare och billigare men kan ofta ge spegelbilder man ser i lustiga huset om man inte sätter upp dem riktigt.. kanske man kan limma fast dessa på ett regelverk och sätta upp så blir det nog bra..

detta borde finnas att köpa hos glasmästeri.. så kolla telefonboken och ring närmaste å fråga :) om inte annat kan du alltid fråga dem vart man kan köpa sånna speglar :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 569
Senast: warg
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 977
Senast: Tualma
·
Gnägg Om inte allt för länge släpps VIP-biljetterna till SIHS och jag är lite sugen.. just nu framgår inte allt för mycket på hemsidan kring...
Svar
0
· Visningar
281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka