E
easy
Har hört att man får rida med ridhjälm istället för travhjälm... Någon som vet? Jag kan ju aldrig hålla rätt på reglementet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser det framför mig...ghost skrev:Men faktiskt körde jag ponnytrav i en mindre snygg men helt suverän Boeri-hjälm på den tiden det begav sig. Jag tycker fortfarande att det är synd att de inte finns längre, förmodligen pga sitt utseende.
/// ghost
Ändrades med åren? Vad kör du i nu? Keps??ghost skrev:Inte nog med det, två år på raken publicerades det massor av bilder på mig och Rillo i Gotlands Allehanda, Östgöta Correspondenten och Aftonbladet.
Sen gjorde de en grunka i Min Häst och fick tag i en bild där jag körde utan hjälm hemma. Snacka om pinsamt att få en offentlig riksreprimand när man var en liten blyg fjortis.
Tur att man ändras med åren.
/// ghost
giffan skrev:Du tror inte det beror på att man inte kan höra ngt i dem?
ghost skrev:Man kan ju sy "fodral".
Jag är en sån där konstig människa som tycker att man ska ha ridhjälm när man rider och körhjälm när man kör. Men faktiskt körde jag ponnytrav i en mindre snygg men helt suverän Boeri-hjälm på den tiden det begav sig. Jag tycker fortfarande att det är synd att de inte finns längre, förmodligen pga sitt utseende.
/// ghost