Ja
Ja min kusin är sambo med en i familjen och ja dem hotade min kusin ändå.
Nej jag förklarade bara att få filmbevis inte är så himla lätt när semestern är slut och vi är där på vissa helger bara. Jag sade aldrig jag inte ville eller inte tänkte anmäla. Jag var skeptisk till vad kontrollanter kunde göra utan att de själva sett något. Som du förstår kan min kusin få problem vid en anmälan när han och sambon påtalat problemet och fått hot för det nyligen.
Ja några verkade inte tycka det var värt att anmäla då jag sett det två gånger endast. Visst kan de ha rätt? Om de bara ridit den två gånger borde den inte skadat sig så mycket. Eller? Det vet inte jag, bara en veterinär eller någon som tittar närmre på hästen.
Jag är ledsen men jag tycker inte dina poster öht känns seriösa utifrån hur du svingar av och an i fråga om anledningar, frågor , redogörelser eller motiveringar till varför eller varför inte osv och alla relationer inblandade.
Jag tycker det känns som det ligger ngn släkt grej i fråga om konflikt bakom hela det du skriver och tyvärr känner jag utifrån dina svar att jag tar allt med en stor nypa salt.
faktum kvarstår som du fått råd om hela vägen i tråden oavsett vad folk undrat om ang. dina svar och redogörelser osv: ring länsstyrelsen och fråga och berätta allt och fråga vad som är lämpligt i fråga om agerande. Du lär få bra svar utifrån det.